Школа – це навчання в середовищі людей, у яких є чому повчитися!
Ми віримо
• будь-яка особистість унікальна;
• прагнення до нового, допитливість, творчість, винахідливість, здатність творити – риси притаманні кожній людині, незалежно від віку;
• завдання педагога – створити умови для прояву всього кращого, що є в людині.
Для нас важливо
• забезпечити емоційне благополуччя кожного, розвивати самоповагу;
• розвивати здібності до творчого самовираження;
• формувати позитивне ставлення до світу, до людей, до себе;
• розвивати навички комунікації, співпраці, взаємодії;
• охороняти і зміцнювати фізичне і психічне здоров’я дитини;
• виявляти, зберігати і підтримувати яскраву індивідуальність кожного.
Ми прагнемо
щоб розвиток був різнобічним, тому і напрямки роботи у нас різні:
• правовий;
• естетичний;
• патріотичний;
• спортивний;
• здоров‘язберігаючий;
• національний.
Ми вміємо
• організувати простір так, щоб дитина стала його господарем;
• зробити так, щоб дитина стала партнером в організації освітнього процесу;
• дружити з дітьми;
• зробити так, щоб батькам і дітям було з нами однаково цікаво.
У цьому нам допомагають новітні педагогічні технології. Вони засновані на багаторічному практичному досвіді і довели свою високу ефективність.
Щоб виростити вільну людину потрібно навчити її користуватися правом вибору, шукати цей вибір у всьому. Ми вчимося вибирати: від речей найпростіших (наприклад, їжі або іграшок) до складних і неоднозначних – чим я хочу займатися, чого навчитися, з ким дружити, кому довіряти свої таємниці. Так людина росте впевненою в собі, вчиться відстоювати своє право на свободу, поважати себе та інших.
Ми віримо, що з раннього дитинства потрібно розвивати креативність мислення – робота з нестандартним творчими матеріалами, театральні ігри, казкотворчість – так дитина вчиться мислити нестандартно.
У кожній дитині закладений величезний потенціал. Для того, щоб виявити індивідуальні здібності, потрібно дати людині можливість спробувати себе в різних видах діяльності: творчості, науці, грі, спорті.
Якісний склад педагогічних працівників
Спеціалісти вищої категорії -13
Спеціалісти І категорії – 10
Спеціалісти ІІ категорії – 7
Спеціалісти – 5
Мають педагогічне звання “старший учитель” – 7
Керівний склад
Альонов Віталій Петрович – директор школи.
Крок Галина Федорівна – заступник директора з навчально-виховної роботи.
Сіранчук Іванна Олександрівна – заступник директора з виховної роботи.
Вчителі української мови і літератури:
Марчук Тамара Олексіївна
Васковець Надія Прохорівна
Карпюк Олена Миколаївна
Вчителі математики та інформатики
Стеха Світлана Леонтіївна– вчитель математики
Кошицький Роман Васильович– вчитель математики та інформатики
Вчителі фізики
Касянчук Володимир Олександрович
Вчителі біології та хімії
Бондарчук Лариса Василівна
Вчителі історії
Сіранчук Іванна Олександрівна
Фенюк Микола Володимирович
Вчителі зарубіжної літератури
Васковець Надія прохорівна
Вчителі початкових класів
Дмитерчук Надія Володимирівна
Корхут Наталія Василівна
Новосад Ольга Миколаївна
Чубаєвська Людмила Василівна
Вчителі іноземної мови
Іващук Ірина Петрівна – анг.мова
Савицька Ірина Андріївна – нім.мова
Орищин Ольга Анатолівна – англ. мова
Вчителі географії
Мельник Віра Миколаївна
Вчителі образотворчого мистецтва і трудового навчання
Бронський Микола Васильович – трудове навчання
Вчителі музики
Озірський Руслан Федорович
Вчителі фізкультури
Ліснічук Надія Олександрівна
Керівники гуртків
Савицька Ірина Петрівна – умілі руки
Озірський Руслан Федорович– естрадний спів
Вознюк Марія Василівна – хореографія
Іващук Ірина Петрівна – самоцвіти
Новосад Ольга Миколаївна – вокальне мистецтво